Turkcell’den Depremzedelere Fatura Mesajının Duyurulması
Türkiye’nin en büyük mobil operatörlerinden biri turkcell Kahramanmaraş’ta 6 Şubat’ta meydana gelen depremin ilk saatlerinden itibaren ‘hizmet vermiyor’ tartışmalarıyla yansımaların merkezinde yer aldı. Daha önce deprem bölgesindeki durumla ilgili bir açıklama paylaşan şirket, son olarak dün Cüneyt Özdemir’in canlı yayınına katılan CEO’su Murat Erkan ile yansımalara yanıt verdi.
Turkcell bugün yine farklı bir iddiayla tepkilere neden oldu. Paylaşılan bilgilere göre Turkcell Müşteri Hizmetleri her ay olduğu gibi abonelerini otomatik olarak abonelerine gönderiyor. fatura tahsilatı ile bildirim bildirimi gönderilmiş. Ancak bu bilgi notunun depremzedelere de gitmiş olması,” Turkcell faturasını ödemeyen depremzedelerin hatlarını kapatacakTepkilerin artması üzerine Turkcell durumdan haberdar oldu ve bir açıklama paylaştı.
Turkcell tarafından paylaşılan açıklama şu şekilde:
” Müşteri hizmetleri tarafından yanlışlıkla fatura tahsilatı hakkında gönderilen bilgiler için Özür dileriz.
Mağdur müşterilerimiz adına ödeme yapılıp yapılmadığına bakılmaksızın iletişim kesilmemektedir. hatlar kapanmayacak Tahsilat durumunun dikkate alınmayacağını, müşterilerimizin ücretsiz hat dondurma ve sınır iptal taleplerinin karşılanacağını belirtmek isteriz. Firmamız depremin ilk gününden beri hizmet vermektedir. 35 milyon acil yardım iletişim paketi etkinleştirdi. Bu sayı artmaya devam ediyor.
Turkcell ailesi olarak millet olarak karşı karşıya kaldığımız bu zor günleri kimsenin mağdur olmaması için bir an önce atlatmak hedefiyle büyük bir özveri ve özveriyle çalışmaya devam edeceğiz. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.“